Warning: Private methods cannot be final as they are never overridden by other classes in /home/li480132/public_html/wp-content/plugins/wp-table-builder/inc/admin/managers/what-is-new-manager.php on line 133

Warning: session_start(): Session cannot be started after headers have already been sent in /home/li480132/public_html/wp-content/themes/parallelus-vellum/extensions/contact-fields/inc/functions.php on line 3
ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ | livecis.gr

ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Βεβαιώνω ότι
το προϊόν με τα ακόλουθα στοιχεία
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: LiveCIS
ΤΥΠΟΣ/ΕΚΔΟΣΗ: Web platform

  1. συμμορφώνεται πλήρως με τις ελάχιστες προδιαγραφές του Προγράμματος ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
    ΜΜΕ, και ειδικότερα με τις απαιτήσεις της κατηγορίας {Α.01.02},
  2. Παρέχει τη δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης του προϊόντος στα ελληνικά, μέσω τηλεφώνου ή
    ηλεκτρονικής επικοινωνίας . Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι:
    LiveCIS
    Στοιχεία επικοινωνίας
    • Τηλέφωνο: 22950332435
    • e-mail: info@livecis.com

Στην δραστική μείωση κόστους συνέβαλλε και η πρωτοποριακή εμπορική πολιτική που συνέλαβε και δημιούργησε η εταιρία και η οποία συνίσταται στην κατάργηση πολιτική της εταιρίας είναι των αναγκαστικών δεσμεύσεων ενός αρχικού συμβολαίου συντήρησης και στην δυνατότητα ο τελικός χρήστης να προμηθεύεται προπληρωμένα με τη μορφή  credits την ποσότητα των υπηρεσιών που χρειάζεται, απευθείας από το internet .

Σημειωτέων ότι ο χρήστης πληρώνει credits ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΑΝΑ ΕΤΟΣ.(Δεν περιλαμβάνονται Δελτία Αποστολής, Προσφορές, Παραγγελίες καθώς και οποιοδήποτε άλλο παραστατικό δεν αφορά έσοδο.)

Αν πχ μια εταιρία κόβει 100 παραστατικά πώλησης ετησίως, θα προμηθευτεί ακριβώς αυτά και μόνο ενώ ταυτόχρονα θα έχει ανοιχτές όλες τις δυνατότητες χρήσης της εφαρμογής όπως και ένας χρήστης ο οποίος έχει αγοράσει 200 ή 500 παραστατικά κ.ο.κ

Αυτά τα παραστατικά που θα αγοράσει μπορεί να τα καταναλώσει για έναν ολόκληρο χρόνο. Αν τα αγόρασε 17/01/2022  θα ισχύουν μέχρι 16/01/2023.

Έτσι του δίνεται η δυνατότητα να μην εγκλωβίζεται σε ένα συμβόλαιο και να είναι υποχρεωμένος να πληρώνει ένα μεγάλο συμβόλαιο για την χρήση της εφαρμογής όταν αλλάζουν οι περιστάσεις του.

Κόστος Παραμετροποίησης και Εγκατάστασης.

Το κόστος αυτό είναι το μικρότερο της αγοράς διότι η εφαρμογή έρχεται έτοιμη και παραμετροποιημένη σε ποσοστό 90% με τις ανάγκες τις αγοράς.

Ο πελάτη καλείται να πληρώσει το κόστος των 200 ευρώ για start up και μέσα σε 2 ώρες το πολύ είναι έτοιμός να κόψει τα τιμολόγια του.

Αυτό περιλαμβάνει 

1) προσαρμογή Λογοτύπου ,Τραπεζικών Λογαριασμών και στοιχείων σε Τυποποιημένες Φόρμες Πωλήσεων και Εισπράξεων 

2)Import Δεδομένων Πελατών Προμηθευτών και Αποθήκης από Excel. 

3) Δύο (2) Ώρες Εκπαίδευσης και έκδοση του πρώτου παραστατικού σας.

4) Απομακρυσμένη Υποστήριξη την Πρώτη Εβδομάδα Λειτουργίας σας χωρίς επιπλέον Κόστος.

1 χρήστης

Αριθμός Παραστατικών Κόστος
50 75 €
100 120 €
200 140 €
300 180 €
500 250 €
800 320 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ 1 ΧΡΗΣΤΗΣ 75 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ 2 ΧΡΗΣΤΕΣ 120 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ 3 ΧΡΗΣΤΕΣ 140 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ 4 ΧΡΗΣΤΕΣ 180 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ 5 ΧΡΗΣΤΕΣ 250 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ 6 ΧΡΗΣΤΕΣ 320 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ 1700 €

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

Αριθμός Παραστατικών Κόστος/Παραστατικό Κόστος
100 0,3 € 70 €
500 0,2 € 125 €
1000 0,15 € 150 €
5000 0,06 € 300 €
10000 0,05 € 500 €
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 600 €

Τα πακέτα απεριορίστων περιλαμβάνουν και παραστατικά Λιανικής και Χονδρικής.
Για αγορά συνδυαστικού πακέτου Χονδρικής και Λιανικής παρέχεται έκπτωση 50% στα παραστατικά Λιανικής.